Výbavy a úpravy

Ve většině případů je GAZelle využívána jako pracovní vozidlo. Jelikož každá práce je rozdílné povahy, i vozidlo musí být přizpůsobeno. Za více než deset roků, které se s GAZellami zabýváme, jsme vyvinuli řadu doplňků a příslušenství, které zásadním způsobem vylepšují parametry vozu. Níže naleznete nejoblíbenější z nich. Pokud máte požadavek na jakékoli individuální příslušenství, které není v níže uvedeném seznamu, nechte si jej nacenit od našich prodejců! Pokračujte v oddělení kontakt. 

Interiér Business:

Nejvýraznější komponentou z výbavového paketu "Business" je bezesporu nový interiér. Nejenom nové kvalitní materiály, ale také množství úložných prostor a přihrádek je dispozici pro zpříjemnění práce řidiče. Výškově stavitelný volant, elektricky stahovaná okna, vyhřívaná elektricky ovládaná zrcátka, klimatizace, to jsou pouze některé prvky výbav, které nový interiér nabízí. Změna je opravdu zásadní, a z jinak spartánského jednoduchého pracovního terénního vozidla dělá  komfortního společníka. 

Pevnostní nárazník VALG:

Stejně jako pravověrné ofroady, i GAZelle dostala pevnostní nárazník. Tento ochranný prvek přijde vhod vždy , když přeceníte nájezdový úhel svého vozu, anebo když potřebujete opravdu pevný bod pro vyprošťování vozu, tažení břemen, nebo ochraně předku vozidla. Na rozdíl od nárazníků, produkovaných naší konkurencí, disponuje VALG bočními výstuhami, které zamezí praskání nárazníku vzniklé vibracemi. Do pevnostního nárazníku je možné namontovat naviják COME-UP 4kN. Jak nárazník, tak i naviják v něm podléhají zápisu do technického průkazu vozidla. Nárazník samozřejmě disponuje homologací a na přání jsme jej ochotni namontovat jak na nové, tak i starší vozidlo GAZelle. 

Systém odpojitelného pohonu AMC II:

GAZ GAZelle je primárně konstruována jako terénní vozidlo. Do vínku dostala pohon 4x4, tuhé nápravy a žebřinové šasi. Tento typ konstrukce však zaostává při silničním provozu, především nároky na spotřebu paliva. Proto firma AMC vyvinula řešení odpojitelného pohonu na platformě přídavné převodovky Praga. Po úpravě AMC II se z Vaší GAZelly stane terénní vozidlo obvyklé konstrukce, kdy je pohon přední nápravy přiřazován pouze tehdy, je-li potřeba, a to přímo prostřednictvím poctivé páky, nikoli tlačítkem přes servomotor. Toto konstrukční řešení šetří nejenom palivo, ale především redukuje hlučnost předního pohonného ústrojí, jeho opotřebení a příznivě se také projeví na dynamice jízdy. AMC II je možné dodat jak na nové vozidlo, tak jím volitelně dovybavit i Vaše stávající vozidlo 4x4 s permanentním pohonem.


Zvýšená střecha pro modely VAN:

Vozy GAZelle bývají často přestavovány například na pojízdnou dílnu. Například při tomto využití, stejně jako při mnohých dalších, je nutné, aby se mohl mechanik uvnitř vozu vzpřímeně postavit,a obsluhovat tak bezpečně veškeré nářadí a další výbavu. Jindy je třeba střechu vozidla využít jako pochůznou pracovní plošinu. I na to je laminátová zvýšená střecha připravena. Pokud potřebujete zvýšit objem nákladového prostoru, je zvýšená střecha správným řešením. Dizpozici je pro tří, sedmi i devítimístné modely.

Střešní spojler Wind Master:

Pokud je GAZelle používána pro dálkovou přepravu zboží či nákladů, je ekonomické ji vybavit střešním spojlerem, který snížením odporu vzduchu šetří palivo, a mimo to také eliminuje nepříjemný hluk náporu větru. Řešení na platformě nástavby Pony Fantasy může být pouhým spojlerem, anebo také volitelně spací nástavbou. GAZelle je připravena na jakékoli použití!

Tažné zařízení 2500 kg:

Správné pracovní auto musí být připraveno na vlečení břemen. A GAZelle je to správné pracovní auto, proto je k němu dispozici pořádné tažné zařízení. Řešení od firmy Westfalia umožňuje zapsat pro brzděný přívěs hmotnosti až 2500 kg. Pro nebrzděný pak 750 kg. Tažné zařízení dodáváme na nová vozidla, ale můžeme jej zapsat i na Vaši GAZellu, koupenou v minulosti.


Nosič kontejnerů AUTO CONT:

Především v poslední době se rozmáhá trend používat jako nosič kontejnerových nástaveb lehká vozidla s celkovou hmotností do 3.5 tuny. I GAZellu tento trend potkal, a tak i Vy můžete vybavit své nové pracovní auto lehkým nosičem kontejnerových nástaveb značky AUTO CONT. Největší výhoda této nástavby spočívá v její konstrukci. Důmyslným technickým řešením bylo dosaženo hmotnosti nástavby pouze 390 kilogramů. Zbytek užitečného zatížení Vašeho vozidla tedy může být zabráno nákladem! Dispozici jsou dále vysoké i nízké kontejnery, s pletivem i bez něj a s možnostmi dalších variant. Jednou z těch nejzajímavějších je přestavba benzínového vozu na nosič kontejnerů, poháněný alternativním palivem LPG. Nákladově bezkonkurenční varianta pro úklid města! Pro více informací kontaktujte naše prodejce prostřednictvím položky Kontakt.

Hliníkové sklápěcí nástavby:

Za bezkonkurenční ceny jsme schopni dodat sklápěcí hliníkové nástavby pro vaše vozidla GAZelle, včetně zápisu do TP. Dispozici pro všechny modely a všechny varianty rozvodů. Nízká hmotnost šetří užitečné zatížení! Pro podmínky zápisu do TP, stejně jako na ceny se prosím informujte u našich prodejců v položce Kontakt. POZOR! TYTO CENOVĚ BEZKONKURENČNÍ SKLÁPĚČE VÁM NAMONTUJEME I NA VOZIDLO TYPU ŠASI KONKURENČNÍCH ZNAČEK!


Jednomontáž zadní nápravy, blackout kit:

Většina vozů GAZelle bývá zakoupena firmami, které potřebují spolehlivého pracanta do každého terénu. Občas GAZella "spadne do oka" i milovníkům výletů do odlehlých končin, pořadatelům expedicí, či organizacím, potřebující kvalitní doprovodné vozidlo. Pro tyto účely GAZelle svojí ryze spartánskou povahou většinou zaostává, avšak toto není v žádným případě pravidlem! Na přání lze GAZellu konvertovat na provedení jednomontáž, její design lze individualizovat, a to ať už odlišným nárazníkem a přední maskou, anebo například zatmavením parabol světel. V kombinaci s interiérem business a například lift kitem se z GAZelly stane výjimečné auto jak parametry a užitnými vlastnostmi, tak i designem!

9 míst k sezení:

Pracujete-li například v těžebním průmyslu, jistě jste se setkali se situací, kdy potřebujete zavézt co nejvíce lidí na jedno místo, kde je přitom prostoru tak akorát na jedno auto. Maximální počet míst pro automobily kategorie M1 a N1, které jsou řiditelné s obyčejným řidičákem "Bčkem" je 9 osob. Na českém trhu však neexistuje automobil s pohonem 4x4 a redukcemi, který by disponoval více než sedmi místy. Jedinou výjimkou jsou vozy GAZelle, potažmo UAZ Patriot, který 9 míst k sezení nabízí také. Pokud navážíte pracovníky na místo, kam se dvě auta najednou nedostanou, anebo jste-li například hasič, který si nemůže dovolit vozit k požáru sbor nadvakrát, jistě využijete GAZellu Van v provedení 9 míst k sezení. 
Při přestavbě na 9ti místný speciál je posunuta přepážka, oddělující prostor pro osádku od nákladového prostoru. V něm však zbývá ještě více než 1 metr dlouhá ložná plocha. Přestavba na devítimístný speciál je legální a podléhá speciálnímu zápisu do Technického průkazu vozidla. Pokud vlastníte starší vozidlo GAZelle 27057, jsme schopni jej na 9ti místný speciál přestavět také.




 
gaz UAZ GAZ LADA HONKER SPEC

provozováno na systému INET-CMS, vyrobil INET-SERVIS.CZ